Zasady Craps i objaśnienia

Zasady Craps i objaśnienia

Aby zrozumieć zasady gry w kości przejdziemy przez różne rzuty. Wyjaśnienie rzutów pomoże ci zrozumieć grę. Po zapoznaniu się z zasadami możesz je znaleźć strategia craps wskazówki dotyczące zwycięskiej taktyki lub możesz grać w kości bezpośrednio online.

Zasady gry w kości

Pierwszy rzut w kościach nazywa się rzutem „wyjdź”. Pierwszy zakład przed tym jest zakładem „pass line”. Zakłady linii pass wygrywają natychmiast, jeśli miotacz wyrzuci 7 lub 11 i przegrywają, gdy wynik rzutu wynosi 2 (oczy węża lub 3), (oczy) lub 12 (wagony).

Z 4,5,6,8,9,10 liczba ta staje się „punktem” lub punktem. Kiedy przycisk z „on” jest widoczny, oznacza to, że „punkt” jest ustawiony na tę liczbę. Dysk z „on” jest umieszczony powyżej tego numeru. Rzucający rzuca kośćmi, dopóki nie rzuci ponownie tego numeru punktu lub 7. Jeśli rzucający rzuci liczbę punktów w pierwszym rzucie po wyjściu, linia podania wygrywa. rzuca 7 w pierwszym rzucie, a następnie zakład linii pass traci.

Aby zakończyć rundę kości i wyeliminować zakłady linii pass, rzucający musi rzucić liczbę punktów lub 7 po rzucie trafienia. Gra w kości jest zawsze możliwa przez całą noc, jeśli rzucający nie rzuci tych liczb. Zakłady passline nie mogą wygrać, dopóki nie zostanie wyrzucony „punkt” i nie mogą przegrać, dopóki nie zostanie wyrzucony 7. Ponieważ zakłady passline, które nie zostały rozliczone, nie mogą zostać odebrane, gracze muszą poczekać na rzut punktowy lub 7, zanim dowiedzą się, czy wygrywają, czy przegrywają z tym zakładem.

Opcje zakładów na kości

Dla Twojej wygody umieściliśmy obraz stołu do gry w kości. Pokazuje liczby odpowiadające różnym opcjom obstawiania. Te liczby dotyczą stołu do gry w kości, w którym można grać w Casino Room. Jeśli grasz w innym kasynie, zalecamy czek zasady gry w kości w kasynie, w którym grasz w kości.

Zakład Passline (1)

Zakład na pass line zostaje postawiony na polu pass line przed rzutem wyniku (pierwszy rzut nowej rundy craps). Zakład pass-line wygrywa w 7 lub 11 i przegrywa w 2, 3 lub 12. Jeśli Walcowane są 4, 6, 8, 9 lub 10, liczba ta staje się punktem. Aby wygrać zakład na linię pass, miotacz musi rzucić ten numer punktu ponownie przed wyrzuceniem 7. Jeśli miotacz rzuci 7 przed wyrzuceniem numeru punktu, zakład jest przegrany. Zwycięski zakład pass-line wygrywa 1: 1, co oznacza, że ​​podwaja zakład. Po ustaleniu „punktu” zakłady linii pasywnej nie mogą być usuwane ani zmniejszane. Są one eliminowane przez wyrzucenie 7 lub numeru punktu.

Zakład bez passline (Don't Passline) (2)

Zakład na linię bez podania jest w zasadzie przeciwieństwem zakładu na linię przejścia i jest umieszczany w polu na stole do gry w kości, który mówi „nie pasuj”, zanim rzut trafi. Jeśli rzucający rzuci 2 lub 3 w wyniku rzutu wynikowego, wygrywa zakład bez linii pass. Jeśli wynik jest 7 lub 11, zakład no-passline przegrywa. Jeśli wynik rzutu wynosi 12, zakład jest zwracany graczowi. Z 4,5,6,8,9 liczba ta staje się „punktem”. Po ustaleniu punktu zakład no-passline z 7 wygrywa przed wyrzuceniem numeru punktu. Jeśli najpierw wypadnie numer punktu, zakład zostanie utracony. Zwycięski zakład bez linii wypłaca „równe pieniądze” lub podwaja zakład. W przeciwieństwie do zakładu pass-line,

Come Bet (3)

Zakład come jest umieszczany w odpowiednim polu z „come” na stole do kości, za każdy zakład po postawieniu „point”. Zasady dotyczące zakładów come są podobne do zakładów passline. Jeśli miotacz wyrzuci 7 lub 11, zakład come wygrywa, a przy 2,3 lub 12 zakład come przegrywa. Z 4,5,6,8,9,10 liczba ta staje się „liczbą przychodzącą”. Krupier przeniesie teraz zakład do paska come do pola come-point z odpowiednim numerem. Jeśli miotacz ponownie rzuci liczbę przychodzącą przed wyrzuceniem 7, zakład zostanie podwojony. Zakład come pozostaje do momentu wyrzucenia numeru come lub 7. Podobnie jak w przypadku zakładu pass-line, zakłady come nie mogą zostać usunięte ani zredukowane; należy je wyeliminować za pomocą 7 lub nadchodzącej liczby.

Don't Come Bet (4)

Zakłady Don't Come są w rzeczywistości przeciwieństwem zakładów Come. Zakłady „Nie przychodź” są umieszczane po rzucie „wyjdź” i są umieszczane w polu „Nie przychodź”. Nie przychodź, zakłady wygrywają, jeśli miotacz wyrzuci 2 lub 3 i przegra przy 7 lub 11. Jeśli miotacz rzuci 12, gracz odzyska swój zakład. Przy wartościach 4,5,6,8,9 lub 10 odpowiednia liczba staje się „punktem początkowym”. Zakład jest przenoszony przez dealera do pola odpowiadającego liczbie zakładów „come”, w lewym rogu górnego paska dla zakładów come. Po ustaleniu liczby come, zakład „come come” wygrywa z 7 i przegrywa, jeśli zostanie wyrzucony numer come. Jest wypłacany równymi pieniędzmi. Zakłady Don't come mogą zostać usunięte lub zredukowane.

Zakłady bukmacherskie (zakłady bukmacherskie)

Zakład losowy jest zakładem ubezpieczeniowym na oryginalnej linii pass, Don't Pass Line, come or not come. Maksymalna stawka zakładu to 3-krotność pierwotnego zakładu.

Zakład na passline Odds (zakład na pass line) (5)

Po określeniu „punktu” zakład losowy na linię pass jest stawiany poprzez kliknięcie lewym przyciskiem myszy na zewnętrznym pasku linii pass, poniżej oryginalnego zakładu na linię pass Zakład na wygraną w linii passline wypłaca 2: 1 przy rzucie 4 lub 10, 3: 2 przy rzucie 5 lub 9 i 6: 5 przy rzucie 6 lub 8. W przeciwieństwie do oryginalnego zakładu w linii, prawdopodobieństwo niedokończonej linii zakład można usunąć lub zmniejszyć.

Zakład na kurs bez passline (zakład „Don't Pass Line Odds”) (6)

Po ustaleniu „punktu” można postawić zakład bez szansy na podanie. Zwycięski zakład wypłaca 1: 2 przy rzucie 4 lub 10, 3: 2 przy rzucie 5 lub 9 i 6: 5 przy rzucie 6 lub 8. Niedokończone zakłady mogą zostać usunięte, ale uwaga; jeśli zakład na kurs no pass line zostanie usunięty, pierwotny zakład również zostanie usunięty.

Come Odds Bets (Come Odds Bets) (7)

Po ustaleniu punktu „come-point” można postawić zakład „come come”. Zwycięski zakład wypłaca 1: 2 przy rzucie 4 lub 10, 3: 2 przy rzucie 5 lub 9 oraz 6: 5 przy rzucie 6 lub 8. W przeciwieństwie do oryginalnego zakładu come, niedokończone zakłady mogą być usunięty lub zmniejszony.

Zakłady No Come Odds (Don't Come Odds Bets) (8)

Po ustaleniu liczby punktów można postawić zakład „come come” na zakład typu come come. Zwycięski zakład wypłaca 1: 2 przy rzucie 4 lub 10, 3: 2 przy rzucie 5 lub 9 i 6: 5 przy rzucie 6 lub 8. Niedokończone zakłady można zmniejszyć lub usunąć.

Zakłady polowe (9)

Zakład polowy to zakład na numery 2,3,4,9,10,11 i 12. Obstawia się go w odpowiednim polu z „polem” na stole do kości. Przy rzucie 3,4,9,10,11 krupier spłaca równe pieniądze (1: 1). Przy 2 lub 12 wypłata wynosi 2: 1. Zakład jest przegrany przy rzucie 5-8.

Big 6 and Big 8 (Big 6 and Big 8) (10)

Major 6 lub major 8 to zakład na prawdopodobieństwo, że 6 lub 8 zostanie rzucony przed wyrzuceniem 7. Do tego jest także specjalne pudełko na stole do gry w kości. Rzut główny 6 lub duży 8 wypłaca się równą gotówką. Nieobsługiwane zakłady mogą zostać usunięte.

Postaw zakłady (11)

Istnieją dwa różne zakłady na miejsce: Zakład na wygraną to zakład, który oczekuje, że 4,5,6,8,9 lub 10 zostanie wyrzucony przed wyrzuceniem 7. Zwycięskie zakłady wypłacane są w następujący sposób; 7: 6 dla 6 lub 8, 7: 5 dla 5 i 9, 9: 5 dla liczb 4 i 10.

Zakład na miejsce straty (12) to zakład, który wyrzuca 7 przed wyrzuceniem 4,5,6,8,9 lub 10. Wypłacają; 4: 5 na liczbach 6 i 8, 5: 8 na liczbach 5 i 9, 5:11 na liczbach 4 i 10. Wszystkie zakłady na miejsce są nieaktywne podczas rzutu wynikowego. Nieobsługiwane zakłady mogą zostać usunięte.

Kup zakład (Kup zakłady) (13)

Kup zakład obstawia szansę na wyrzucenie 4,5,6,8,9 lub 10 przed wyrzuceniem 7. Gracz musi zapłacić 5% prowizji, gdy wygra. Jest to również określane jako „vig”. Zakłady kupowane są wypłacane według rzeczywistych kursów: 6: 5 dla liczb 6 i 8, 3: 2 dla 5 i 9 oraz 2: 1 dla liczb 4 i 10. Przeczytaj zasady gry przy stole do gry w kości, aby zobaczyć, jak postawić ten zakład, różni się w zależności od dostawcy gry.

Lay Bet (Lay Bets) (14)

Zakład lay jest przeciwieństwem zakładu buy. Ktokolwiek stawia na to, zakłada, że ​​7 jest wyrzucone przed wyrzuceniem 4,5,6,8,9 lub 10. Wygrywając, musisz zapłacić prowizję w wysokości 5%. Rzeczywista wypłata wynosi: 5: 6 dla liczb 6 i 8, 2: 3 dla 5 i 9 oraz 1: 2 dla 4 i 10. Zakłady Lay pozostają aktywne podczas rzutu wyniku i niedokończone zakłady mogą zostać usunięte. Przeczytaj zasady gry przy stole do gry w kości, aby zobaczyć, jak obstawiasz ten zakład, ponieważ różni się on w zależności od dostawcy gry.

Dowolny 7 (Dowolny zakład 7) (15)

Zakład ten zakłada, że ​​następny rzut to 7. Postaw zakład w polu z 7 na każdym rzucie. To wypłaca 4-krotność stawki.

Dowolny 11 (Dowolny zakład 11) (16)

Prawdopodobnie już rozumiesz, że zakład zakłada, że ​​następny rzut to 11. Możesz wygrać 15x swój zakład.

Any Craps (Any Craps Bet) (17)

Ten zakład obstawia, że ​​następny rzut będzie 2.3 lub 12. Postaw zakład w polu z dowolnymi craps. Jeśli wygrasz, otrzymasz 7-krotność zakładu.

Zakład na róg (zakład na róg) (18)

Zakład na róg obstawia 2, 3, 11 lub 12. Zwycięski zakład na róg płaci 15: 1 za 3 i 11 oraz 30: 1 za 2 i 12. Więc nie grasz dla wszystkich liczb jednocześnie zakład na róg.

Hard Way (Hard Way Bets) (19)

Zakłady na trudny sposób rzucają rzutem 4,6,8 lub 10 z dwukrotnie taką samą liczbą oczu. Istnieją osobne przegrody na to w tabeli kości. Na przykład, jeśli rzucisz 8 z 2x4, mówi się, że rzuciłeś „twardym 8” lub twardym 8. Podczas gdy 3 + 5 lub 2 + 6 to „łatwy 8” lub łatwy 8. Zwycięski ciężki sposób zakład płaci 7: 1 dla liczb 4 i 10 oraz 9: 1 dla 6 i 8. Niedokończone zakłady mogą zostać usunięte.

Acasino.biz
logo
Zresetuj hasło
Porównaj przedmioty
  • Razem (0)
Porównaj
0